I. WSTĘP

1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania i warunki korzystania z serwisu internetowegohttp://www.dmuchanybiznes.pl/ oraz warunki sprzedaży dostępnych w serwisie produktów digitalowych. Serwis Internetowy działający pod adresem http://www.dmuchanybiznes.pl/ prowadzony jest przez Joannę Gurdek-Żuk prowadzącą działalność gospodarczą pod firmą Joanna Gurdek-Żuk „Colibra” wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Roków, ul. Rybacka bn, 34-100 Wadowice, NIP 551-250-95-77,z którą można skontaktować się korespondencyjnie lub pisząc na adres: kontakt@dmuchanybiznes.pl lub telefonicznie pod numerem: 791-590-986.

2. Integralną część Regulaminu stanowi Polityka prywatności. Niniejsze warunki mogą być również uzupełnione o warunki sprzedaży konkretnych produktów, w tym szczególności postanowienia dotyczące specjalnych promocji, gwarancji lub innych warunków szczególnych.

II. DEFINICJE

Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. Administrator, Sprzedający, Usługodawca –Joanna Gurdek-Żuk prowadząca działalność gospodarczą pod firmą Joanna Gurdek-Żuk „Colibra” wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Roków, ul. Rybacka bn, 34-100 Wadowice, NIP 551-250-95-77.

2.Serwis – internetowy serwis usługowy, pośredniczący między Administratorem i Użytkownikami w transakcjach sprzedaży Produktów. Adres internetowy Serwisu to http://www.dmuchanybiznes.pl/.

3.Klient– użytkownik Sklepu Internetowego posiadający status Konsumenta, Przedsiębiorcy na prawach konsumenta lub Przedsiębiorcy.

4.Użytkownik- każda osoba fizyczna korzystająca z Serwisu Internetowego lub Sklepu Internetowego.

5.Konsument – Klient, który jest osobą fizyczną, korzystający ze Sklepu Internetowego, w szczególności zawierający Umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną lub Umowę o dostarczenie treści cyfrowych w celu niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą lub zawodową (zgodnie z art. 22(1) Kodeksu Cywilnego).

6.Przedsiębiorca – Klient nie będący Konsumentem, będący osobą fizyczną, osobą prawną lub jednostką organizacyjną, której obowiązujące przepisy prawa przyznają zdolność prawną, prowadzący we własnym imieniu działalność gospodarczą lub zawodową.

7.Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

8.Regulamin – niniejszy regulamin określający zasady i warunki korzystania ze Sklepu Internetowego.

9.Sklep Internetowy – platforma teleinformatyczna prowadzona pod adresem http://www.dmuchanybiznes.pl/ przez Sprzedającego, która stanowi środek do porozumiewania się na odległość, umożliwiająca Klientom zapoznanie się z ofertą, składanie Zamówień oraz zawieranie Umów o świadczenie usług drogą elektroniczną i Umów o dostarczenie treści cyfrowych na zasadach opisanych w Regulaminie.

10.Produkt – dostępne w Sklepie Internetowym: treści cyfrowe (w szczególności w formie e-book).

11.Produkt Bezpłatny – Produkt, który jest udostępniany nieodpłatnie przez Administratora na rzecz Użytkownika, za pośrednictwem Serwisu.

12.Świadczenie usługą drogą elektroniczną — wykonanie usługi, które następuje przez wysyłanie i odbieranie danych za pomocą systemów teleinformatycznych, na indywidualne żądanie Użytkownika, bez jednoczesnej obecności stron, przy czym dane te są transmitowane za pośrednictwem sieci publicznych w rozumieniu ustawy prawo telekomunikacyjne.

13.Płatności drogą elektroniczną — wybrany przez Użytkownika sposób płatności, w tym karta płatnicza lub przelew w ramach bankowości internetowej, umożliwiający Użytkownikowi dokonywanie zapłaty drogą elektroniczną na rzecz Administratora.

14.Operator Systemu Płatności — wybrany przez Administratora podmiot świadczący usługi związane z dostarczeniem, utrzymaniem i obsługą płatności kartą kredytową, płatniczą lub przelewem w ramach bankowości internetowej.

15.Środki komunikacji elektronicznej — rozwiązania techniczne, w tym urządzenia teleinformatyczne, umożliwiające indywidualne porozumiewanie się na odległość przy wykorzystaniu transmisji danych między systemami teleinformatycznymi, a w szczególności poczta elektroniczna.

16.Cookie — plik tekstowy, w którym zapisywane są informacje przez serwer Serwisu na dysku twardym komputera, z którego korzysta Użytkownik. Informacje zapisane w pliku cookies serwer Serwisu może odczytać przy ponownym połączeniu się z tego komputera, lecz mogą być one odczytane również przez inne serwery lub innych Użytkowników Internetu.

17.Zamówienie – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną lub Umowy o dostarczenie treści cyfrowych na zasadach opisanych w Regulaminie.

18.Umowa o dostarczenie treści cyfrowych – umowa sprzedaży w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawierana przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość pomiędzy Sprzedającym a Klientem, której przedmiotem są treści cyfrowe.

19.Formularz Zamówienia – usługa elektroniczna w postaci formularza dostępnego na stronie Internetowej, umożliwiającego złożenie Zamówienia.

20.Newsletter – usługa elektroniczna, świadczona przez Usługodawcę za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail, która umożliwia Użytkownikowi po podaniu adresu e-mail Usługodawcy, otrzymywanie cyklicznych wiadomości e-mail zawierających informację o produktach, nowościach, akcjach promocyjnych i marketingowych, wydarzeniach oraz treściach tworzonych przez Sprzedającą jak również służąca do przesyłania produktów bezpłatnych.

21.E-book – książka w wersji elektronicznej (cyfrowej), w formacie PDF. E-booki dostępne są w Sklepie Internetowym jako produkt.

22. Przedsprzedaż- usługa polegająca na sprzedaży produktu na zamówienie, którego dostawa jest realizowana w terminie późniejszym, wskazanym w opisie produktu w Sklepie Internetowym.

III. USŁUGI

1. Usługi świadczone z wykorzystaniem Sklepu Internetowego obejmują:
a) dostęp do treści Strony Internetowej dla Użytkowników;
b) dostęp do zapoznania się z produktami i usługami oferowanymi przez Sprzedającego,

c) możliwość otrzymywania Newslettera przez Użytkowników,

– usługi te świadczone są nieodpłatnie.

2. Sprzedający za pośrednictwem sklepu Internetowego prowadzi również usługę odpłatnej sprzedaży produktów (umowa o dostarczenie treści cyfrowych), które Klient może zakupić poprzez złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym za pośrednictwem formularza zamówienia.

3.Sprzedawca ma prawo zamieszczać na stronie Sklepu Internetowego treści reklamowe. Treści reklamowe, o których mowa w zdaniu poprzednim, stanowią integralną część Sklepu Internetowego i prezentowanych w nim materiałów.

4.Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za treść reklam/bannerów/linków zamieszczanych ewentualnie na stronie Sklepu Internetowego oraz za wszelkie treści pochodzące od i rozpowszechniane na stronie Internetowej Sklepu przez osoby/podmioty inne niż Sprzedawca.

5.Użytkownik zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw autorskich Usługodawcy.

6.Użytkownika obowiązuje zakaz: dostarczania treści o charakterze bezprawnym, podejmowania działań, które mogłyby wpływać w sposób niedozwolony na działanie lub system bezpieczeństwa Sklepu Internetowego, podejmować działań naruszających prawa Sprzedającego lub podmiotów trzecich, podejmować działania sprzeczne z zapisami niniejszego Regulaminu.

7. Wszelkie materiały zamieszczone w Serwisie/Sklepie Internetowym, w tym w szczególność treści, elementy grafiki, układ i kompozycja tych elementów (tzw. layout), znaki towarowe, zdjęcia oraz wszelkie inne informacje, stanowią przedmiot praw wyłącznych Administratora oraz wszelkich praw autorskich należących wyłącznie do Administratora. Joanna Gurdek-Żuk, posiada wszelkie i wyłączne prawa autorskie, zarówno osobiste jak i majątkowe, do Sklepu Internetowego/Serwisu Internetowego, oraz wszelkich treści, które tam się znajdują (w tym do produktów), oraz do nazwy domeny internetowej.

8.Zakazane jest rozpowszechnianie bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedającego jakichkolwiek elementów Serwisu Internetowego/ Sklepu Internetowego.

9.Kontakt z Sprzedającym (prowadzącym sklep internetowy) możliwy jest przez:

a) Kontakt pocztowy: Roków, ul. Rybacka bn, 34-100 Wadowice,

b) Kontakt mailowy: kontakt@dmuchanybiznes.pl

c) Kontakt telefoniczny: 791-590-986.

10.Administrator zastrzega sobie prawo do odmowy świadczenia usług, usunięcia danych lub likwidacji zamówienia w przypadku złamania przez Użytkownika prawa lub postanowień niniejszego Regulaminu.

11. Każdy Użytkownik w momencie rozpoczęcia korzystania z usług elektronicznych na Stronie Internetowej zostaje poinformowany o korzystaniu Strony Internetowej z plików Cookies wraz z informacją o celach korzystania z plików Cookies, możliwości personalizacji ustaleń plików Cookies i możliwości zapoznania się z Polityką Prywatności przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy.

IV. NEWSLETTER

Do subskrypcji Newslettera wymagane jest podanie adresu e-mail Użytkownika za pośrednictwem Serwisu Internetowego.

Rejestracja celem uruchomienia usługi Newslettera, następuję poprzez skorzystanie przez Użytkownika z opcji: „zapisz się do Newslettera”, podaniem adresu e-mail Użytkownika wraz z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych, której udzielnie jest niezbędne celem realizacji usługi otrzymywania Newslettera (o czym Użytkownik zostaje poinformowany w Klauzuli informacyjnej, której treść zostanie Użytkownikowi wyświetlona). Po dokonanej rejestracji, Usługobiorca otrzymuje wiadomość na podany przez siebie adres e-mail, z potwierdzeniem uruchomionej usługi wraz z dołączoną do wiadomości Klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych i informacją o możliwości skorzystania w każdej chwili z anulacji subskrypcji Newslettera poprzez skorzystanie z opcji – usuń mnie z listy- każdorazowo dołączanej do Newslettera. Rezygnacja może być wyrażona także przez wysłanie na adres: kontakt@dmuchanybiznes.pl oświadczenia o woli rezygnacji z subskrypcji Newslettera.

Po otrzymaniu oświadczenia o rezygnacji z otrzymywania Newslettera, Usługodawca dokona usunięcia danych osobowych Użytkownika o czym Użytkownika zostanie poinformowany drogą mailową.

Usługa elektroniczna w postaci Newslettera objęta jest regułami ochrony danych osobowych, gwarantowanymi dzięki wdrożonej Polityce Ochrony Danych Osobowych i Polityce Prywatności Usługodawcy.

V. SKŁADANIE ZAMÓWIENIA

Formularz zamówienia umożliwia Klientowi złożenia zamówienia.

Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu Internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w opisie Produktu.

Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu Internetowego podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy Produktu.

Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta zamówienia.

Złożenia zamówienia następuje przez:

5.1. Wybór Produktu poprzez zaznaczenie liczby sztuk produktu wraz z zaznaczeniem opcji: dodaj do koszyka.

5.2. Następnie należy dokonać wyboru opcji dostawy, ewentualnie w specjalnie przygotowanym polu wpisać kod rabatowy oraz zaznaczyć opcję: przejdź do płatności.

5.3. W celu realizacji zamówienia Klient zobowiązany jest do podania danych następujących danych:

a) w przypadku Klienta będącego Konsumentem:

– imię i nazwisko;

– ulicy, nr domu/ nr lokalu;

– kod pocztowy;

– miasto;

– kraj;

– numer telefonu;

– adres e-mail;

b) w przypadku Klienta będącego Przedsiębiorcą i Przedsiębiorcą na prawach konsumenta:

– nazwa Firmy;

– nr NIP;

– imię i nazwisko;

– ulicy, nr domu/ nr lokalu;

– kod;

– miasto;

– kraj;

– numer telefonu;

– adres e-mail.

5.4.W celu dalszej realizacji zamówienia Klient zobowiązany jest do przeczytania i akceptacji Regulaminu, przeczytania i zapoznania się z Klauzulą informacyjną oraz następuję odebranie od Klienta oświadczenia o zapoznaniu się z prawem odstąpienia od umowy (lub brakiem przysługiwania prawa do odstąpienia od umowy- z powołaniem podstawy prawnej i wyrażeniem na to zgody przez Użytkownika).

5.5. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności danych płatnika i danych wysyłkowych, informacji dotyczących płatności i metody dostawy, a także nazwy przedmiotu wraz z ilością i ceną stanowiącego przedmiot zamówienia. Klient poinformowany zostaje o łącznej cenie zamówionego Produktu/ Produktów, kosztami dostawy oraz informację o spodziewanym terminie dostarczenia towaru- przed wysłaniem formularza zamówienia.

5.6. W celu ostatecznej realizacji zamówienia Klient zobowiązany jest do wyboru pola –kupuję i płacę- które musi poprzedzić oświadczenie Klienta o zapoznaniu się z prawem odstąpienia od umowy (lub brakiem przysługiwania prawa do odstąpienia od umowy- z powołaniem podstawy prawnej i wyrażeniem na to zgody), Regulaminem- poprzez zaznaczenie stosownego pola. Zaznaczenie pola stanowi oświadczenie Klienta o zapoznaniu się i zaakceptowaniu treści Regulaminu i bycia poinformowanym o prawie do odstąpienia od umowy lub braku przysługiwania tego prawa. Na tym etapie Klient poinformowany zostaje również o treści Klauzuli informacyjnej dot. przetwarzania jego danych osobowych.

5.7. Po złożeniu Zamówienia, Klient zostaje przekierowany na stronę właściwą dla sposobu płatności. Sprzedający umożliwia Klientom dokonywanie zapłaty za Produkty nabyte za pośrednictwem Sklepu Internetowego poprzez serwis internetowy Przelewy 24. Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny serwis płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków. Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu. Umowa sprzedaży wygasa w przypadku braku płatności przelewem za pośrednictwem Operatora Systemu Płatności: Przelwy24. Sprzedający udostępnia Użytkownikowi instrument płatniczy umożliwiający mu dokonywanie wypłaty środków znajdujących się na danym rachunku płatniczym na rachunek bankowy Administratora. Administrator nie świadczy na rzecz Użytkownika żadnych usług płatniczych.

5.8. Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca, niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie (przyjmuję ofertę złożoną przez Klienta przez potwierdzenie otrzymania Zamówienia), co powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem i zawarcie Umowy o dostarczenie treści cyfrowych. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail o przyjęciu zamówienia do realizacji, która zawiera:

oświadczenie Sprzedawcy o otrzymaniu Zamówienia,
– potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia (wraz z informacją o otrzymaniu zapłaty).

niniejszy Regulamin;

klauzulę informacyjną dot. przetwarzania danych osobowych;

informację o prawie do odstąpienia od umowy – tylko w przypadku, gdy Klientowi przysługuję takie uprawnienie.

formularz do skorzystania z uprawnień z rękojmi.

5.9.Zamówienia zostaje zrealizowane niezwłocznie po otrzymaniu przez Sprzedającego płatności za zakupiony produkt, z zastrzeżeniem pkt. 8niniejszego rozdziału.

6.0. Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (faktura VAT).

6.1.Administrator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przekazywaniu płatności lub odpowiedzi autoryzacyjnych, spowodowane przyczynami powstałymi po złożeniu przez Użytkownika dyspozycji płatności, a także za niezrealizowanie oraz opóźnienie w przekazaniu należnych środków lub weryfikacji danych, w szczególności spowodowane podaniem przez Użytkownika nieprawidłowych lub niekompletnych danych, które uniemożliwiają zrealizowanie transakcji płatności, jak również za opóźnienia będące następstwem innych zdarzeń niezależnych od Usługodawcy lub Operatora Systemu Płatności.

7. Sprzedawca może prowadzić usługę przedsprzedaży produktów. W przedsprzedaży klient ma prawo zamówić produkty, których sprzedawca na dzień złożenia zamówienia nie posiada.

7.1. Przedsprzedaż umożliwia zamówienie produktu przed jego premierą w cenie specjalnej. Termin realizacji zamówienia produktu jest widoczny w opisie danego produktu na stronie internetowej. Termin ten może ulec zmianie z przyczyn niezależnych od Sprzedającego, o czym Sprzedawca ma obowiązek poinformować Klienta.

7.2 W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia, zamówienie przedsprzedażowe zostaje anulowane, a sprzedawca zwraca klientowi wszelkie środki pieniężne jakie otrzymał z tego tytułu.

7.3 Do przedsprzedaży zastosowane mają odpowiednio przepisy niniejszego rozdziału.

VI. DOSTAWA

1. Po opłaceniu Zamówienia i potwierdzeniu przez Sprzedającego zawarcia Umowy o dostarczenie treści cyfrowych Klient otrzyma wiadomość elektroniczną na podany przez niego adres e-mail, w której będzie znajdował się link do pobrania E-booka. W przypadku zamówienia w trybie przedsprzedaży, klient otrzyma wiadomość elektroniczną na podany przez niego adres e-mail, w której będzie znajdował się link do pobrania E-booka – w terminie wskazanym w opisie produktu.

2. Link do pobrania E-booka będzie aktywny przez 30 dni od dnia jego przesłania Klientowi.

3. Po pobraniu E-booka Klient powinien zapisać go na bezpiecznym nośniku, o czym również zostaje poinformowany w wiadomości e-mail.

VII. ODSTĄPIENIE OD UMOWY

1. Konsumentowi oraz przedsiębiorcy na prawach konsumenta, z zastrzeżeniem postanowień ust.7 niniejszego punktu, na podstawie art. 27 Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o Prawach Konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni od jej zawarcia, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Po tym terminie uprawnienie wygasa. Jeżeli Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta złoży oświadczenie o odstąpieniu od umowy, zanim Sprzedający przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.

2. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy, składając Sprzedającemu oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Oświadczenie takie może złożyć za pośrednictwem e- mail lub drogą pocztową. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na dołączonym do zamówienia formularzu, dostępnym również na stronie internetowej.

3. Do zachowania ustawowego terminu, wystarczy wysłanie oświadczenia o dostąpieniu od umowy przed upływem 14 dniowego terminu.

4. Sprzedający ma niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o odstąpieniu od umowy zwrócić wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Produktu, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta/ Przedsiębiorcę na prawach konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep.

5. W przypadku odstąpienia od umowy, to Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi koszty zwrotu Produktu na adres Sprzedającego.

6. Sprzedający dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument/ Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że Konsument/ Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić rzecz Sprzedającemu lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedającego do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy, chyba że Sprzedający zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. Produkt należy odesłać na adres Sprzedawcy.

7. Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi/ Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w przypadkach wymienionych w art. 38 pkt 1 – 13 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, w szczególności w przypadku kiedy Klient wyraził zgodę na dostarczenie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym i na rozpoczęcie wykonywania usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz został poinformowany przez Sprzedawcę o utracie przysługującego prawa do odstąpienia od umowy o dostarczanie treści cyfrowych.

8. W przypadku braku przysługiwania prawa do odstąpienie od umowy zawartej na odległość zgodnie poprzednim ustępem- konsument/przedsiębiorca na prawach konsumenta zostanie o tym poinformowany w treści oświadczenia o braku przysługiwania mu prawa do odstąpienie od umowy (na etapie poprzedzającym finalizacje zamówienia wraz z odebraniem jego zgody na dostarczenie treści cyfrowych i rozpoczęcie wykonywania usługi przed upływem terminu do odstąpienia od umowy oraz oświadczeniem, że został poinformowany o utracie przysługującego prawa do odstąpienia od umowy), z którego zapoznaniem się użytkownik potwierdza przez zaznaczenie stosownego pola.

VIII. ZASADY KORZYSTANIA Z ZAKUPIONYCH PRODUKTÓW

1. Wszelkie Produkty udostępniane za pośrednictwem Serwisu, odpłatne i nieodpłatne, podlegają ochronie przewidzianej w ustawie z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych i objęte są ochroną prawa autorskiego, a wszelkie prawa autorskie (prawa osobiste i majątkowe) do tych produktów- przysługują wyłącznie Sprzedającemu. Jakiekolwiek naruszenie tych praw skutkować będzie podjęciem kroków pranych na drodze cywilnej lub karnej przeciwko osobie, która te prawa narusza.

2. Użytkownik może korzystać z zakupionych Produktów wyłącznie na własny użytek, zgodnie z ich przeznaczeniem, czyli odtwarzać na elektronicznym urządzeniu w celu zapoznania się z treścią utworu.

3.Użytkownik nie ma prawa do powielania, kopiowania i wykorzystywania Produktu (w całości lub we fragmentach). Zabronione jest zmienianie struktury elektronicznej Produktu lub innego rodzaju modyfikacje (np. usuwanie zabezpieczeń lub oznaczeń). Niedozwolone jest również dystrybuowanie Produktu, udostępnianie lub odtwarzanie publiczne.

3. Wyniki i przychody demonstrowane w produktach przygotowanych przez Administratora są aspirującymi oświadczeniami możliwych rezultatów. Sukces, referencje i inne przykłady to wyjątkowe rezultaty, które nie są typowe dla przeciętnej osoby i nie są gwarancją, że użytkownik i inni osiągną te same wyniki. Indywidualne rezultaty mogą się różnić, a rezultaty użytkownika zależą od indywidualnych zdolności, etyki pracy, umiejętności i doświadczenia w biznesie, poziomu motywacji, staranności w stosowaniu kursów, gospodarki, normalnych i nieprzewidzianych czynnościach związanych z prowadzeniem działalności gospodarczej oraz innych czynników.

IX. REKLAMACJE

1. Sprzedający odpowiada wobec Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta za niezgodność Produktu z Umową (rękojmia). Konsumentowi/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo do złożenia reklamacji Produktu w trybie rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej zgodnie z przepisami KC. Klientowi będącemu przedsiębiorcą nie przysługuje prawo do złożenia reklamacji Produktu w trybie rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy sprzedanej zgodnie z przepisami KC.

2. Zawiadomienia o niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na formularzu, dołączanym do potwierdzenia zamówienia lub bez formularza, na adres e-mail Sprzedawcy lub adres Sprzedawcy. Do zawiadomienia nie jest konieczne doręczanie dowód zakupu Produktu, wystarczającym jest wskazanie numeru zamówienia.

3. Klientowi, będącemu konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta przysługuje prawo do złożenia oświadczenia o:

obniżeniu ceny

albo

odstąpieniu od Umowy sprzedaży (tylko w przypadku wad istotnych),

chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta (będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta) wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to jednak nie ma zastosowania, jeżeli Produkt był już wymieniony lub naprawiany przez sprzedającego albo sprzedający nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Produktu na wolny od wad lub usunięcia wad.

4. Klient, będący konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta może zamiast zaproponowanego przez Sprzedającego usunięcia wady żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo zamiast wymiany Produktu żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie rzeczy do zgodności z Umową w sposób wybrany przez Klienta, będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedającego. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta, będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, inny sposób zaspokojenia. Koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedający.

5.Jeżeli rzecz sprzedana ma wadę, Klient, będący konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta może żądać wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić rzecz wadliwą na wolną od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta.

6.Sprzedawca może odmówić zadośćuczynienia żądaniu Klienta, będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową rzeczy wadliwej w sposób wybrany przez Klienta, będącego konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach konsumenta, jest niemożliwe albo w porównaniu z drugim możliwym sposobem doprowadzenia do zgodności z umową wymagałoby nadmiernych kosztów.

7.Po otrzymaniu zgłoszeni reklamacji Sprzedawca niezwłocznie skontaktuje się z Klientem, w celu ustalenia dalszego sposobu postępowania.

8. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta, adres e-mail lub w inny podany sposób. Wszelkie pozostałe kwestię dotyczące reżimu rękojmi regulują przepisy kodeksu cywilnego.

12. Reklamacje związane ze świadczeniem Usługi Elektronicznej przez Usługodawcę, wszelkie zgłoszenia dotyczące zakłócenia w funkcjonowaniu Serwisu, uwagi i propozycje pod jego adresem, prosimy kierować:

a) Kontakt pocztowy: Roków, ul. Rybacka bn, 34-100 Wadowice, kontakt mailowy: kontakt@dmuchanybiznes.pl, kontakt telefoniczny: 791-590-986.

b) W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności, dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
c) Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
d) Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.

X. WYMAGANIA TECHNICZNE

1.Każdy Użytkownik Internetu może swobodnie przeglądać zawartość Serwisu. Do korzystania z Serwisu wymagane są standardowe urządzenia oraz oprogramowanie, pozwalające na przeglądanie stron WWW (zaktualizowane przeglądarki Internetowe), a także posiadanie skrzynki pocztowej e-mail, dostępu do Internetu, aktywnej obsługa plików cookies oraz posiadanie programu do odczytu plików w formacie pdf.

2. Administrator zastrzega sobie prawo do czasowego ograniczenia dostępu do Serwisu (całościowego lub częściowego), w celu jego ulepszenia, konserwacji lub jeśli wymagają tego względy bezpieczeństwa lub inne, niezależne od Administratora.

XI. ZMIANY REGULAMINU

1. Sprzedawca zastrzega prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnej przyczyny, takiej jak na przykład: zmiana przepisów prawa, wprowadzenie nowych usług, produktów, rozbudowanie Sklepu Internetowego lub Serwisu, zmiana wymogów technicznych, konieczność poprawy Regulaminu ze względu na omyłki, aktualizację danych kontaktowych lub innych danych zawartych w Regulaminie, poprawa działania Sklepu Interetowego/Serwisu.
2. O zmianach Regulaminu i o terminach obowiązywania zmian Administrator poinformuje na swojej Stronie Internetowej, gdzie opublikuję nową treść Regulaminu. Klienci oraz subskrybenci Newslettera zostaną o tym poinformowani indywidualnie za pośrednictwem ich adresów e-mail. Zmiana będzie obowiązywała z upływem 14 dni, licząc od dnia poinformowania o zmianie Regulaminu.

3.W przypadku braku zgody na zmianę Regulaminu, Użytkownik ma prawo do rozwiązania umowy w terminie 14 dni od dnia uzyskania informacji o zmianie Regulaminu (co może nastąpić za pośrednictwem wiadomości e-mail lub w tradycyjnej formie pocztowej). Korzystanie przez Użytkownika z Serwisu po tym terminie jest jednoznaczne z akceptacją nowej treści Regulaminu.

4.Zmiana treści Regulaminu nie wpływa na Zamówienia złożone przed zmianą Regulaminu.

XII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Umowy zawierane za pośrednictwem Sklepu Internetowego zawierane są zgodnie z prawem polskim.

Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia opublikowania na stronie Sklepu Internetowego

Na żądanie Usługobiorcy niniejszy Regulamin może zostać wysłany Usługobiorcy na podany przez niego adres e-mail, w formie pliku PDF. Niniejszy Regulamin jest udostępniony także na Stronie Internetowej do nieodpłatnego pobrania i zapisania przez Użytkowników i Klientów.

Żadne z postanowień Regulaminu nie ma na celu naruszenia praw Użytkowników. W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem Usługodawca deklaruje bezwzględne podporządkowanie się i stosowanie tego prawa w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu.

W przypadku, gdyby którekolwiek postanowienie Regulaminu było lub stało się nieważne, pozostałe postanowienia Regulaminu pozostają wiążące. Nieważne postanowienia Regulaminu zostaną zastąpione przez Sprzedawcę zapisami zgodnymi z prawem.

W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem Internetowym,

a Klientem, będą rozstrzygane w pierwszej kolejności w drodze polubownej

8. Konsument może uzyskać pomoc:

pod numerami Infolinii Konsumenckiej 801 440 220 oraz 22 290 89 16, prowadzonej przez Fundację Konsumentów;

u powiatowego Rzecznika Praw Konsumentów;

W Europejskim Centrum Konsumenckim: e-mailem: ECCNET-PL@ec.europa.eu, drogą telefoniczną pod numerem 22 55 60 600.

w Konsumenckim Centrum E-porad, gdzie eksperci Stowarzyszenia dla Powiatu, Stowarzyszenia Aquila i Stowarzyszenia Euro-Concret udzielają odpowiedzi drogą elektroniczną pod adresem: porady@dlakonsumentow.pl.

Platforma internetowa ODR (online dispute resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/